gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Livet rullar på

Publicerad 2015-05-08 19:01:30 i

Jag måste ju berätta att jag får fortsätta jobba på Marbäcks förskola till hösten. Jag får inte tillsvidare tyvärr då jag inte har rätt legitimation. Chefen sa att om jag vill få fast så måste jag läsa upp det so  behövs för att få rätt legitimation.
Finns utbildning för de som är yrkesverksamma. Då jobbar du 80 procent typ och sen är på skola  en dag i veckan typ. Känns ju bara lite osäkert och börja plugga om jag inte vet om jag får va kvar på stället. Men ska läsa in mig mer på det och kolla upp lite. Sen får jag väl prata med chefen och se hur hon känner. Jag tar denna terminen nu till jul så får vi se hur det blir framöver. Jag kanske söker mig till skolan då eller vem vet vi kanske börjar försöka få tillökning tills dess. 😉

Men till hösten ska jag få jobba 80% och det är lite skönt då Matilda inte behöver få så väldigt långa dagar nu i början på förskolan.


Vår lilla böna ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela