gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Var tog vintern vägen...

Publicerad 2015-01-04 23:54:27 i Allmänt, Livet med bönan,

En underbar dag går till ända. Nu närmar det sig slutet på min föräldraledighet och jag ska börja jobba på förskola i Marbäck. Ska bli skönt att komma hemifrån lite på dagarna och få vara bara Christina. Kommer sakna min lilla böna otroligt mycket under dagarna men ska nog gå bra.

Jag bjuder på lite härliga bilder från vår skogspromenad vi tog tidigare idag. Var soligt och det känns nästan lite vårigt ute fast det bara är 4 januari. Känns som vädret jar skiftat helt och nu vet man inte om det är vinter eller vår? Var är snön som prydde marken så fint för ett ta sedan? Jag tycker om snö i lagom mängd och att när det väl kommit så ska det stanna ett tag.

Vi har ju fått en bärstol (begagnad från blocket) i julklapp från svärföräldrarna och den verkar funka utmärkt på just skogspromenader. Har inte hunnit testa den än men när jag gjort det så tänker jag ge er en utvärdering.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela