gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Tacksam

Publicerad 2015-04-28 20:12:55 i

En av anledningarna till att vi flyttade till Ulricehamn igen innan Matilda föddes var att våra föräldrar bor här. Att få ha den lyxen att Matilda får möjlighet att växa upp nära sina mor och farföräldrar är guld värt för oss. 
Inte bara att vi har barnvakt utan också att de blir en del av hennes liv på ett annat sätt. 

Ser fram emot hösten då bönan ska börja förskolan och de kanske kan få hämta nån gång i veckan så att Matilda kan få kortare dag och de får tid med henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela