gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Det var inte igår 😊

Publicerad 2015-04-18 00:59:36 i

Har haft en period nu då jag inte orkat eller haft en tanke på att blogga. Om jag hade varit en som lever på min blogg så hade jag nog förlorat en hel del läsare under denna perioden. 

Jag har av lite olika anledningar inte orkat skriva så mycket nu eller haft lusten till det. Så ni som läser hoppas jag har förståelse för detta avbrott
Jag skriver ju mest för min egen skull och inte för andras.
Utan att gå in alltför mycket på detaljer så har det varit lite i familjen som fått mig att sova lite dåligt och jag har nog varit lite disträ. 
Har väl insett nu att det har påverkat mig mer än jag vill erkänna. Jag är en person som tar åt mig mycket, både av det som sägs om mig eller min familj och jag har svårt att släppa saker ibland. Nu börjar det nog bli bättre men inte helt hundra är det ju inte. Är fullt medveten omm att det inte är min uppgift att lösa det men jag tar på mig andras problem och vill lösa dem. 

För övrigt så närmar sig bröllopet med Stormare och det är mycket som inte är klart som vi måste ordna och även  det stressar mig lite. Vi börjar få det mesta klart och jag ser fram emot dagen nu då jag ska bli fru/frugan/ "kärringen där hemma". Hade möhippa förra helgen som Sarah planerat så bra. Hon vet verkligen vad jag gillar och kunde inte valt en bättre tärna. 

Vår lilla böna är i en underbar period nu då livet kan va en dans på rosor vissa dagar och andra stunder är hon fruktansvärd, förtrots kallar vi det. Jag älskar henne oavsett och skulle inte byta ut henne. Min lilla familj som jag har nu är perfekt och vi får hoppas att den kan utökas inom snar framtid.

Ikväll har vi haft en god vän över och vi har pratat massa skit och det behövs verkligen ibland. Han är en väldigt fin människa som jag hoppas vet att vi uppskattar väldigt mycket att han vill umgås med oss. 


Trötta i Tyskland 😜


Vår lilla böna😙



En trött mamma på jobbet 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela