gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Tiden bara försvinner

Publicerad 2014-09-22 15:17:44 i Allmänt, Livet med bönan,

Nu var det riktigt längesen jag skrev något här överhuvudtaget. Hoppas nI som läser och följer har tålamod med att jag inte skrivit något. Blir tyvärr så som småbarnsföräldrer då vi har en väldigt aktiv tjej här hemma och när jag väl har en ledig stund så orkar jag inte sätta mig och skriva här.

Matilda växer och om två månader är hon redan 1 år, känns som igår då hon låg i min famn och precis hade kommit till oss. Just för tillfället kör vi tre olika krypstilar för att ta oss fram. Åla/ militärstyle har vi gjort ett bra tag och det går fortast. Sedan kör vi med att hasa lite grann på rumpan vilket är smidigt när man snabbt behöver sitta vid en leksak. Till mammas och pappas stora glädje har vi även börjat krypa på alla fyra. Detta går alldeles för sakta tycker Matilda så vi övergår snabbt till ålandet.

Vi tränar även på att försöka ställa oss mot möbler och stå så en stund. Mest står vi på knäna men vi har lyckats ställa oss två tre gånger. 

Nu ska jag försöka va duktigare på att uppdatera min blogg oftare 😋 




Vår lilla sötnöt 

Kommentarer

Postat av: Michael

Publicerad 2014-09-22 18:52:08

Vad gullig hon är lilla Matilda! Hälsa Oscar så gott så syns vi till helgen. Håll tummarna för att dagens regnrusk håller sig borta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela