gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Nystart på G

Publicerad 2014-10-05 21:30:52 i Allmänt, Livet med bönan,

Nu är vi inflyttade i huset och det känns hur bra som helst. Vi lever just nu i lite kaos med alla lådor och allt som ska packas upp men tar vi lite varje dag så ska det nog gå att komma iordning. 

Idag fick vi hjälp att passa bönan utav farmor och farfar som bara bor 500 meter bort från oss nu. Under tiden som de hade hand om vår lilla böna så kunde vi packa upp några lådor i lugn och ro. Tacksamt att faktiskt ha mor och farföräldrar så nära som vi har.

Måste ju även berätta att vår lilla tjej ställer sig upp mot möbler som hon aldrig gjort något annat. Jag vet att när hon endast ålade lite långsamt på golvet så ville jag så gärna att hon skulle krypa "riktigt" och ställa sig upp. Men jag ångrar mig. 😜 Trappor är roliga att utforska, vi har varit på väg upp på andra trappsteget. (Grind måste fixas nu) 😝

Från Borås djurpark 





Höstmys


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela