gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Nu kör vi

Publicerad 2014-10-14 18:50:18 i Träning,

Då var vi på plats igen för att arbeta upp svetten och för att fortsätta resan mot ett mindre jag. Idag är jag inte sugen alls men sambon fick iväg mig. Jag vet att efteråt är jag alltid sjukt nöjd med mig själv men det gäller att komma dit. 

Idag står det Zumba på schemat (som jag vet är en bra träningsform för
mig) har tänkt försöka köra två pass till denna veckan och promenera en del med barnvagnen när jag orkar och hinner. Nu ska fläsket försvinna så jag blir mindre till bröllopet :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela