gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Höstmys

Publicerad 2014-10-01 20:50:12 i Allmänt, Livet med bönan,

Har varit ett par fina dagar här hemma och vi har försökt komma ut medan solen är framme. Det är skönt att komma från flyttkaoset här hemma lite.

Hösten har verkligen kommit både med blåsten, kylan och de vackra färgerna. Ja tycker om hösten då man kan mysa med te och nu när det är så mycket färger. Idag tog vi med oss gamla brödbitar och gick ner till sjön för att mata änderna. Det var ett rejält gäng som kom fram till oss och de uppskattade brödet. Matilda satt i vagnen och pekade samtidigt som hon sa "titta" och "oj". 

Vi gick vidare ut mot dollarstore, planen var först att ta en ny geocach som lagts ut nyligen men ångrade mig och gick in och handlade lite strumpor. Vi var ute i en timma på promenaden vilket var härligt. När vi kom hem åt vi lunch innan det blev lite lek innan eftermiddagsvilan.

Vår vackra vy under promenaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela