gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Glädje

Publicerad 2014-10-26 10:43:23 i Allmänt,



Just nu är jag väääldigt glad och lättad. Mina nycklar tog en tur på biltaket igår från hemmet till stora vägen vid hulu. När jag insåg att de var borta så har jag letat på marken utanför huset, i vägkanten mellan oss och Ica i Tvärred. Så imorse så tänkte jag att vi skulle leta där man svänger på stora vägen när vi åker till Gällstad. Så kollade jag runt och såg något som såg ut som en liten hög med pinnar. Men de såg ut att blänka lite för mycket för att va pinnar och där låg de 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela