gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Små underverk

Publicerad 2014-11-25 17:59:32 i Allmänt,

Det är verkligen en fantastisk händelse när ett litet barn föds. Känslan när man för första gången får se denna underbara lilla varelse gör en alldeles varm. När jag tänker tillbaka på när Matilda kom till oss så känns det bra. Jag blir lite tårögd och blir stolt att jag lyckades ta mig genom det. Kommer ihåg hur jag och sambon kämpade oss genom smärtorna tillsammans. 

När jag såg mitt brorsbarn Arvid första gången så kommer jag ihåg att jag inte kunde sluta le. Han var jättefin och luktade så gott som nyfödda gör.
Nu är det så att förra veckan på torsdagen så blev jag faster för andra gången till ett litet gossebarn. Allt gick bra både för mamma och barn. Vi har fått ett namn men vill inte gå ut med detta här. Nu längtar jag bara efter att få träffa den lille och få lukta på honom. Det är underbart när familjen/släkten blir större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela