gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Ibland...blir man så trött...

Publicerad 2014-11-17 08:21:41 i Allmänt, Livet med bönan,

"Hon kissar genom pyjamasen och påslakanet blev lite vått så jag bytte påslakanet." för att täcket är säkert inte vått och man kan inte lika väl byta i hela sängen då man inte kan vara helt hundra att hon inte kissat på fler ställen. Jag vet det var mitt i natten men säg till så hjälps vi åt. Sedan är det inte som att det händer varje natt.
Kan ibland inte förstå varför inte min kära sambo kan tänka mer som mig i vissa situationer? Inte för att jag alltid har rätt även om jag inte alltid vill erkänna det. 
 
Inte meningen att hänga ut sambon men nu gör jag detta lite då jag blir lite irriterad när man får göra färdigt det som sambon påbörjade i natt i bönans säng. Måste få klaga lite ibland då det inte alltid är perfekt i förhållandet. Vi har våra duster  och vi är inte alltid så trevliga mot varandra när vi båda kommer igång. Det vi känner är väl att detta är inget som vi vill ta offentligt bland massa folk hela tiden utan vi försöker ta diskussioner och annat när vi är hemma själva.
 
Ska väl tillägga att jag har en väldigt fin sambo (blivande man) som gör väldigt mycket både för mig och Matilda, mer än många andra gissar jag på.
 

Kommentarer

Postat av: Michael

Publicerad 2014-11-22 09:09:52

Ibland behöver man ventilera lite :-) Bättre det än att gå runt och bygga upp en gigantisk irritation som kommer ut som någon form av djävul, haha. Att man ens orkar med något som förälder är ett under för mig. Keep up the good work!

Hur trivs ni ute i torpet / huset? Ni får bjuda ut på en fika någon dag. Var längesedan vi sågs nu.

Svar: En fika ska vi ordna bara för dig Micke 😝
Christina Boger

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela