gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Suck...

Publicerad 2014-05-31 22:40:30 i Allmänt,

Jag vill inte känna mig sur och tvär ikväll! Har haft mysiga dagar hemma hos vänner i Norrköping och bönan har varit så glad dessa dagarna men så avslutas kvällen på detta viset. Hade gärna bara tagit en promenad just nu för att få bort känslan men det fungerar ju tyvärr inte. Lovar att detta kommer vara som bortblåst imorgon men kände bara för att skriva lite om det för att se om det blev bättre...blev det inte :(

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-06-01 14:04:02

På vilket vis?!

Svar: Bättre idag. :) behövde bara skriva av mig. Hade inget med resan i sig att göra
Christina Boger

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela