gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

En riktigt härlig dag

Publicerad 2014-05-21 15:01:09 i Allmänt,

Idag har varit en riktigt härlig dag och det är just dessa dagar som gör att man orkar med de lite sämre dagarna. Vi började med en trevlig frukost tillsammans med Sarah och alla de små. Jag kände att jag ville bjuda igen för alla de gånger som jag fått mat och annat nere hos Sarah. Sedan uppskattar jag våra samtal väldigt mycket även om de ofta handlar om barnen men det är skönt att jag har någon som jag kan dela saker med utan att hon dömer mig. Vi verkar ha väldigt likt sätt att tänka vilket är skönt. Efter blev det en promenad nere vid sjön där vi köpte glass och satt i gräset och njöt av värmen. Matilda fick persika och banan som mellanmål vilket var väldigt uppskattat, så uppskattat att hon blev ledsen när det var slut. Emmy fick blåbärsglass i strut som hon åt med gott humör och sedan gick hon runt i gräset och plockade blommor. 
 
Ser fram emot att sommaren ska börja och att sambon ska få semester så att vi som familj kan göra små utflykter med bad, picknik och grillning. Jag hoppas att vi får spendera många dagar med våra närmsta vänner som tyvärr ska flytta en bit bort men det kommer inte hindra oss från att träffas, det är bara en kvart bort men det blir lite mer planering om man jämför nu när vi bor trappuppgången jämte. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2014-05-23 10:11:26

Ta inte åt sig av folks kommentarer. Du är mamman till Ditt barn och vet bäst för henne.
Ha en fortsatt skön fredag i värmen 😊

Svar: Tack :) Känns skönt att höra
Christina Boger

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela