gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Det rullar på

Publicerad 2014-05-06 21:33:00 i Allmänt, Livet med bönan,

Livet här hemma knallar på. Det går fort nu med allt. Matilda blir mer och mer sin egna person och hon är för det mesta glad och nöjd med livet. Hon är snart 6månader och det är inte klokt att det gått så fort. 
 
Börjar nu på allvar fundera på om första tanden är på väg för nu dreglar hon kopiösa mängder, många byten av dreglisar och något ska vara i munnen hela tiden. 
Nu har vi även lärt oss att sitta själva utan stöd men vi är inte långt borta om hon skulle trilla omkull.
 
Idag tog vi oss i kragen och gjorde ordning egna grönsakspureer som vi hoppas ska uppskattas. 
 
Kolla vad jag kan
 

Hoppas detta ska uppskattas 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela