gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Hon bara växer och växer

Publicerad 2014-03-18 12:29:22 i Livet med bönan,

Satt och kollade på lite kort på bönan när hon bara var 1 dygn gammal och insåg att det ser ut som ett helt annat barn om man jämför med nu. Det går fort men det är roligt att se hur de förändras. När Matilda föddes så vägde hon 3450gram och var 52 cm lång. På 4 månader har hon gått upp 3575 gram och vuxit hela 10 cm. :) Tur att det inte alltid kommer gå så fort. ;)
 
Här är hon 1-2 dygn gammal
 
 
För några veckor sedan (Hon hade en mössa men den åkte av precis innan vi tog kortet)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela