gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Nytt liv...

Publicerad 2014-06-06 20:12:29 i Allmänt,

För er som umgås med mig ofta vet att jag i januari förra året gick på en liten diet som bygger på att räkna kilokalorier. Du ska äta 6 gånger per dag och träna minst en timma varje dag. På denna gick jag ner 5kilo om ja inte glömt helt. Under denna månaden kom jag ihåg att min mage mådde riktigt bra och träningen gjorde gott

Nu efter min graviditet så tänkte jag köra samma diet igen och se om jag kan gå ner några kilon. Hoppas även att detta ska få mig att komma igång med träningen igen. Gäller ju bara att hitta tiden med en liten hemma. 

Min middag nu ikväll


Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2014-06-07 08:57:38

Ja, vi har en spännande månad framför oss. :D körde träningen igår kväll och de funkade helt ok. Känner mig grymt otränad så här efter förlossningen. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela