gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Likheter

Publicerad 2014-02-09 21:24:07 i Allmänt,

Var hemma hos Oscars föräldrar i lördags och tog det lite lugnt. Under eftermiddagen kom det upp om hur Oscar var som liten. Han var tydligen alltid glad och var en nöjd liten bebis. Dessa egenskaper hoppas jag att Matilda har fått ärva ;) 
Jag hade/har ett humör och är väldigt bestämd om vad jag vill (visar det dock inte lika öppet idag för alla som tidigare) 
Kan ju säga att denna underbara ;) egenskap har vår underbara dotter ärvt
Ifrågasätter detta inte ens.

Så med denna blandning från mig och sambon så ger det oss  en bestämd glad bebis.

En liten bild på sambon och mig som små. Vem är Matilda mest lik? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela