gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Ring klocka ring

Publicerad 2014-12-31 17:55:57 i Allmänt,

Dagens sista dag har varit väldigt lugn. Först tog vi en lugn morgon innan vi begav oss mot Härryda för stt fira nyår med våra närmsta vänner. Vi tog oss in mot Göteborg för att se det årliga nyårsraketerna. Matilda tyckte de var lite läskigt stundvis och väldigt konstigt när det ekade av raketerna bakom henne. Kvällen kommer bli väldigt lugn då vi har tre barn i sällskapet. Vi ska laga trerätters och mest sitta och mysa och tjöta tillsammans. 

Vi kör ingen tillbakablick på året utan vi ser framåt med spänning. 

Gott nytt år 

Lite skeptisk till fyrverkerierna



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela