gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Kan du ligga på andra sidan?!?

Publicerad 2013-09-09 18:33:36 i Allmänt,

Just för tillfället är jag väldigt trött på magen och dess storlek. Har svårt att hitta en skön sovställning och när jag väl hittat nåt bra så måste jag gå upp och kissa eller så flyttar sig bönan och sparkar. 

I natt vaknade jag vid halv fyra av magsmärtor som jag blev orolig för. Magen var stenhård och tankarna flög genom huvudet hur vi skulle lösa detta. Skulle jag väcka sambon? Ska jag gå upp lite och se om det går över? Som tur var räckte det att gå på toaletten och sedan ligga och bara ta det lugnt. Tänkte även att om jag skulle känna något mer efter frukosten så skulle jag stanna hemma men det gick över. Har jobbat hela dagen och har inte känt något. Kan ju tillägga att jag haft riktigt bra vikarier på jobbet som inte varit rädda för att ta i. 

Jag skickar med en bild från förra veckan och som ni ser så är magen där och jag ser lite trött ut där också. Min sömn påverkas rätt mycket nu så vila efter jobbet är nästan ett måste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela