gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Två veckor

Publicerad 2013-11-24 12:26:00 i Livet med bönan,

Nu har det gått två veckor och vi börjar sakta komma in i våra nya roller. 
 
Känslan som kommer över mig när jag vaknar varje morgon och hör den lilla ha små ljud för sig jämte mig är underbar. Även om kvällarna är lite krångliga med magknip och att komma till ro så älskar ja min nya roll.
 
Många har varit och är nyfikna på  namnet på vår lilla solstråle och vi har bestämt vilket tilltalsnamn hon ska få. Det som är svårt är att få till de andra namnen så att de ska gå ihop bra, vi funderar på om vi ska ha ett andranamn eller två. Men framtiden får utvisa vilka namn det blir. Just nu njuter vi bara av vår lilla Matilda 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela