gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Sommar, festival, musik och öl

Publicerad 2013-06-08 16:54:55 i Allmänt,

Sitter just nu på Sweden rock och bara njuter av solen. Vädret kunde inte vara bättre. Det är riktigt härligt att sommaren nu är här med vad allt som hör till.

Alla goa människor på festival gör en på riktigt gott humör. Känslan när jag går in på festivalområdet är så underbar. Solen lyser och bra musik som spelar. Det enda som fattas är egentligen en öl i handen, det hör liksom till. Men som ni vet så är detta inte möjligt vilket i vissa stunder kan vara lite jobbigt. Jag hade tänkt köpa alkoholfri öl men hann inte med detta innan. Här finns tyvärr inte den möjligheten. Jag får helt enkelt njuta av solen och kolla på de som dricker på håll och dricka vatten och juice hela dagen lång. :)

Jag bjuder på en bild på mig och sambon när vi sitter i gräset och kollar på konsert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela