gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Skönt...

Publicerad 2013-06-10 19:59:08 i Allmänt,

Nu är vi hemma igen från Sweden Rock och det är riktigt skönt. Vi hade ett par underbara dagar därnere med fint väder och riktigt trevligt resesällskap. Vill tacka alla berörda för ett par fina dagar med mycket skratt, speciellt vill jag tacka Joey Tempest som bidrog med extra mycket skratt och en del sjuka skämt. :) 
 
När vi kom innanför dörren igår var det hur skönt som helst att få hoppa in i duschen och verkigen göra sig ordentligt ren och få ta på sig lite myskläder och sedan hoppa ner i soffan och bara ta det lugnt. Både jag och sambon var riktigt sletna igår så vi tog det bara lugnt hela kvällen och vi la oss rätt tidigt för att kunna få sova ut under natten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela