gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Magbilder

Publicerad 2013-06-16 19:44:07 i Gravid,

Har sedan början av graviditeten försökt ta kort på magen och dess utveckling under veckorna. Jag kan inte säga att jag kollar på korten varje dag men tänker det kan vara kul att ha senare och kolla på.

Satt tidigare idag och kollade på korten och insåg att det är rätt stor skillnad. Angående magen så kan jag inte dölja det längre, men det vill jag inte. Jag tycker magen är mysig även om det är lite jobbigt när den blir hård på kvällarna.

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2013-06-23 10:27:32

Ja för nu syns de ju verkligen! ;) så spännande! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela