gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Livlig liten krabat i magen

Publicerad 2013-06-26 21:46:57 i Gravid,

Det är riktigt spännande när vi får känna den lille i magen som rör sig. Har börjat lära mig ungefär när "bönan" är som mest samarbetsvillig och svarar på våra små knuffar. Jag har ju förstått att den lilla sover när jag är uppe och rör mig som mest och sedan när kvällen kommer och jag slappnar av så vaknar "bönan" till. Har även nu börjat känna små sparkar utan att först knuffa lite på magen. Vilket gör mig väldigt glad.

Igår kväll låg jag i soffan och tog det lugnt efter att ha jobbat hela dagen och sen gått en stund på allum. När jag låg där efter maten och bara slappade så började den lilla röra sig som bara den. Jag låg där en stund och bara njöt av vår lilla stund tillsammans, synd att sambon inte var här men det kommer fler tillfällen.

Bjuder på en bild från midsommar som sambon tog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela