gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

Imorgon gäller det.

Publicerad 2013-06-03 20:54:34 i Allmänt, Gravid,

Imorgon är det dags för RUL och jag är lagom nervös. Jag vet att hade det varit något så hade märkt det och förra veckan hörde jag hjärtljuden. Jag är också förväntansfull inför imorgon och längtar efter att få se "bönan" igen. Hoppas att den växer och att den fortfarande bara har två armar och två ben. :) Jag drömde häromnatten att jag födde en 
 
Har börjat komma fram en liten kula vid magen, på jobbet var det några som kommenterade att det börjar synas och de frågade om föräldrar eller barn hade reagerat. Idag var ändå första dagen som jag bar tighta kläder kan man säga så vi får se om någon säger något snart. Men det är som en kollega sa att nu är det på gränsen att man kanske vågar fråga, man kan tänka att det är något men sedan så tänker man i samma andetag att det kan ju va så att det inte är en graviditet. 
 
Annars är det bra med mig, jag upplever det som många pratar om att det är som små bubblor eller som fiskar som simmar runt i magen men kan inte svara helt hundra på att det är just "bönan" som rör sig. Fyller även år idag och jag har tänkt under dagen att nästa år vid den här tiden så kommer vi ha en liten med oss som kan fira min födelsedag. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Oscar

Publicerad 2013-06-03 21:38:16

grattis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela