gronkiwi.blogg.se

Välkommen till min blogg. Jag är en glad tjej som varannan vecka bor tillsammans med mina två tjejer i ett hus på landet. Här kommer jag skriva mina tankar kring vårt liv och hur vår vardag ser ut.

En dålig dag

Publicerad 2013-06-23 14:03:47 i Allmänt,

Det är lite konstigt hur humöret bara kan gå från topp som igår för att sedan idag vara på botten. Hade en tanke på att vi idag skulle hitta på något roligt tillsammans, fika eller kanske göra någon rolig dagsutflykt. Jag visste att vi var tvungna att tvätta på förmiddagen men hade räknat med att vi efteråt skulle hitta på något.

Tyvärr bestämde sig min kropp sig för att jag/den skulle ha en "dålig" dag. Jag har ingen ork i kroppen och jag är på dåligt humör. Det var längesen jag hade en sådan dag men när de dyker upp så kan jag inte göra så mycket mer än att stänga in mig och vänta ut dagen. Tråkigt men får göra det nödvändigaste idag och sen hoppas att det blir bättre imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela